Klachtenregeling
Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Heeft u een opmerking of bent u van mening dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan willen we hierover graag met u in gesprek. Dit is voor u en voor ons van belang om goede zorg te kunnen blijven leveren.
U heeft een opmerking of u bent ontevreden?
Dan vragen wij u dit telefonisch, schriftelijk of middels het contactformulier aan ons te melden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om gezamenlijk naar een oplossing te zoeken. Als uw opmerking over een contact met een huisarts in onze praktijk gaat, dan verzoeken wij u om uw bericht aan hen persoonlijk te richten. De huisartsen in onze praktijk hebben allen een zelfstandige verantwoordelijkheid ten aanzien van hun handelen.
Komen we er samen niet uit?
Dan kunt u advies inwinnen bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg, tel. 088 0229100. Dit is een onafhankelijke organisatie, waar geen kosten aan verbonden zijn voor u.